napajeni LED

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Prosinec 5 01:55:28 CET 2014

 5.12.2014, 1:43:20

Napetove napajeni LEDek rozhodne neni dobrej napad a v pripade vice
kousku paralelne uz tuplem.
Ja bych to asi resil tak, ze bych na spinaku nastavyl napeti o kousek
vys, nez ty ledky potrebuji a ledky krmil ze zdroju proudu.
Zdroj proudu se da zapojit na 100 ruznych zpusobu, vam bych asi
doporucil koupit od cinana tucet AMC/GM/IP7135 a zapojit 2 kousky na
ledku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz