NAST TV - Orion Flight Test

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Prosinec 4 16:56:36 CET 2014

Kazdopadne bylo, a myslim, ze na takovouhle legraci proste nemuze nebyt.
Jen napriklad takova malickost, ze kolem oblasti startu nepochybne musi byt omezen letecky provoz. Takova vec se planuje a musi vyvesit dlouho dopredu. Takovych malickosti jiste bude nescislne mnoho, takze i kdyby z hlediska samotneho letu treba okno byt nemuselo, z hlediska planovani vseho okolo se nepochybne stanovit musi.

Jakub Serych