NAST TV - Orion Flight Test

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Prosinec 4 15:11:47 CET 2014

Zdravim,

pokud se nepletu, tak je to par vterin pred spustenim motoru - v
podstate do momentu, nez se rozbehnou cerpadla paliva do spalovaci
komory ... pak uz rizeni prevezmou prave ridici pocitace samotne rakety.

kdysi jsem cetl nejaky clanek, kde se cely proces rozepisoval. ty motory
jsou prakticky konstruovany jako neprerusitelne jednorazovky. tedy aspon
byly

:)

   Sam