Elektrokolo

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 4 13:56:45 CET 2014

On Thu, 4 Dec 2014, RV wrote:

>>> http://www.pmgenerators.com/efficiency-tests

> vite ono nejde ani tak o tu maximalni hodnotu - ono jde hlavne o ten prubeh
> te ucinnosti vzhledem k otackam - ucinnost BLDC pohonu (motoru) je bezne
> udavana kolem 85% a to za situaci kdy se pracuje s velkymi pretizenimi a
> zrychlenimi - coz v rezimu generatoru nenastava

> me nazajima maximalni ucinnost - muzeme spolu "verit" ze je tech 77% - me
> zajima jaka bude pri praci treba na 25% jmenovitych otacek

Na tom grafu pro BLDC motor ta ucinnost pri nizkych otackach take neni
vysoka - pro dve otacky za vterinu tam uz carka neni ale miri to k 50%

Je jasne ze vec co nepotrebuje buzeni bude mit asi lepsi ucinnost nez vec
ktera ho potrebuje ale diky rozptylu vystupniho napeti bude asi treba pro
BLDC i nejaky stridac - to taky kousek zhorsi ucinnost.