Elektrokolo

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 4 13:31:33 CET 2014

On Thu, 4 Dec 2014, RV wrote:

> Doprcic to je zlej sen:
>
> http://www.pmgenerators.com/efficiency-tests

To je zajimavy graf - ucinnost az 95% . Neuveritelne , nasi vyrobci
alternatoru pro elektrarny udavaji u 1.5MVA jen 94.5% . V cine jsou
zase napred.

> tak ted nam sem dodejte nejake to vase soustroji s prevodem 1:5 a nejakym tim
> boschackym alternatorem a nejake podobnej graf

Ucinnost remenoveho prevodu se pohybuje od 88 do 95% .

   http://www.tyma.cz/caste-dotazy/ucinnost-remenu/

Ucinnost alternatoru jsem psal, graf nemam,verim ze Bosch nelze.

Na tech 95% vaseho BLDC motoru to samozrejme nema - na ty nema asi
vubec nikdo.