DS18B20 - USB - SNMP

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 4 13:27:14 CET 2014

Trivialne to nebude, ak ste na webe nenasli nieco hotove pre dany
senzor. Skusil som narychlo pogooglit, nenasiel som.
Nasiel som ale takyto projekt http://www.net-snmp.org/
Pomocou jeho utilit by mal ist spustit vlastny SNMP agent (nezavisly
na Windowsovom) a pomocou skriptov nakonfigurovat vlastnu MIB a jej
obsluhu. Na tych strankach su tutorialy, nasiel som aj takyto
polopatisticky:http://blog.hongens.nl/guides/monitoring-a-windows-machine-with-extended-counters/
Co ale kazdopadne budete potrebovat navyse, je nejaka utilita, ktora
bude vycitavat teplotu z cidla a "nejako" ju podhadzovat SNMP agentovi
(napr. cez subor?).

miro

Dňa 4. decembra 2014, 11:39, peter tesar <peter.tesar na centrum.sk> napísal/a: