Elektrokolo

Čtvrtek Prosinec 4 06:01:56 CET 2014

Mam BLDC motor bez prevodovky 36V (myslim, ze umi i 48), podle
intenzivniho brzdeni rekuperaci to bude fungovat jako generator slusne.
Ridici jednotka chytre zvysuje generovane napeti tak, ze podobne jako
pri chodu pouziva PWM ale v tomto pripade cast periody fazi zkratuje a
pak "pusti" cimz proud akumulovany na indukcnosti zvysi napeti nad
napeti baterky. Pekne se tim ridi brzdici moment ale proudy jsem nemeril
- baterku to kazdopadne pri sjeti prudsiho kopce znatelne dobije.