Elektrokolo

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 4 00:07:02 CET 2014

Mohu to vyzkoušet, někdy příští týden, mám jedno kolo koupené v německu
z blešího trhu, bylo bez baterií za pár EUR :-)
Mám ho ale na chatě a tak nějak tuším že v tom převodovka je - určitě
planetová a navíc asi i volnoběžka.

Ale jít by to mělo, v tomhle dokumentu:
https://support.dce.felk.cvut.cz/mediawiki/images/c/c7/Dp_2010_fiala_jan.pdf
....autor zmiňuje využití rekuperace a pomocí diod v IGBT můstku
tranzistorů třífázové napětí usměrňuje, zvyšuje a používá k nabíjení.
Proštěte si to, někde to tam je....já to četl celé ale už si to nepamatuji.

Krokový motor funguje v režimu generátoru výborně, hádejte co je tohle:
http://jaku.ic.cz/krecek/IMG_6285.JPG
http://jaku.ic.cz/krecek/IMG_6288.JPG