RDS Hytera PD785G

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 3 21:46:21 CET 2014

Jestliže se bude používat jen analog, není tedy něco trochu špatně na
tom, že rádio je i digi?

Aneb , potřebuju nějaké auto do práce. Koupím si raději kamión, co
kdybych chtěl někdy  dělat stěhováka, nebo vozit melouny.  Tak nějak mi
to připadá.

Ale nevím, jaké budou budoucí pohnutky, tak nemohu soudit.  Je možné, že
za pár let se v síti DMR využije, ale to už zas bude cena těch rádií
určitě menší než dnes.
Prostě na to aby si dva posunovač řekli pojeď, pojeď, pojeď , ještě
můžeš, ještě můžeš.... se mi zdá tahle Hajtra opravdu jako kanón na vrabce.

To s tím úplatkem jsem nemyslel úplně vážně, na druhé straně vím o
společnostech, které nakoupili vybavení DMR včetně převaděčů a většina
toho leží zabalená v krabicích, menšinu pak používají radioamatéři,
kteří to mají všelak popůjčované  včetně repeaterů :-)  A v té frmě mají
free tarifi a volaj si mobilama v lepším případě s HF za uchem, ti
fikanější používali třeba push to talk ( o2 přepínám) dokud to šlo.

No je fakt, že kdybych měl volnou ruku, k dispozici peníze bez větších
limitů a měl firmu ( kde dělám ) vybavit rádiama, tak si taky pořídím
něco zajímavého, co využiju i jako HAM :--)