Wear leveling pro AT45DBxxx

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Prosinec 3 19:22:37 CET 2014

Asi to neni na prvni klik:

Vytah z datasheet "AT45DB1282"
This device utilizes Atmel’s e-STAC™
Multi-Level Cell (MLC) memory
technology, which allows a single cell to store two bits of information delivering a
very cost effective high density Flash memory. The AT45DB1282 supports RapidS
serial interface and Rapid8 8-bit interface. RapidS serial interface is SPI compatible for
frequencies up to 33 MHz.

*Co* vracia 0?

To je nejaky info byte, kde si atmel nechal rezervu, u tech malych je  0, tak jsem to pochopil.

Ano datasheet neuvadi, ze zapis FF neposkodi pamet. Nicmene uvadi nekde v app notes, ze minimalizujeme spotrebu, pokud budeme zapisovat same FF. Rekl bych, ze se to misto proste nevypali. Takze by se mozna dalo zapisovat po byte i v pametech urcene
pro cely sektor, jen si musime logiku udelat sami.

microsd karty nikdo vice  nezkoumal  ?

Jirka