Wear leveling pro AT45DBxxx

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Prosinec 3 18:43:37 CET 2014

Dival jsem se a pokud zkusite vyhledat AT45DB MLC, tak u nejake verze primo Atmel popisuje. Neni to u tech malych kapacit, tam asi AT45DB vraci vzdy 0 tj. SLC.

Jinak zapisem samych FF bych asi nic nemel naprogramovat, poskodit ? Takze muze byt byte level zapis u pameti dataflash, ktere jedou po strankach. Stacilo by vymaskovat patricny byte a ostatni nechat FF.

BTW nezkoumal jste microsd nekdo jak to maji ? Nekde vyrobce uvadi primo Wear leveling, nekde nic. Zda i zde lepe zapisovat po bytech ?

Jirka