OT: velikost html stránky

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Prosinec 3 15:43:52 CET 2014

Zdravim,

nj, dnes leti ajax a k nemu se pouziva jquery
kazda sranda neco stoji

osobne si vystacim s jquery.min, ale tady jeste k tomu priplacli jquery-ui
(Includes: jquery.ui.core.js, jquery.ui.widget.js, jquery.ui.mouse.js,
jquery.ui.draggable.js, jquery.ui.droppable.js, jquery.ui.resizable.js,
jquery.ui.selectable.js, jquery.ui.sortable.js, jquery.ui.effect.js,
jquery.ui.accordion.js, jquery.ui.autocomplete.js, jquery.ui.button.js,
jquery.ui.datepicker.js, jquery.ui.dialog.js, jquery.ui.effect-blind.js,
jquery.ui.effect-bounce.js, jquery.ui.effect-clip.js,
jquery.ui.effect-drop.js, jquery.ui.effect-explode.js,
jquery.ui.effect-fade.js, jquery.ui.effect-fold.js,
jquery.ui.effect-highlight.js, jquery.ui.effect-pulsate.js,
jquery.ui.effect-scale.js, jquery.ui.effect-shake.js,
jquery.ui.effect-slide.js, jquery.ui.effect-transfer.js,
jquery.ui.menu.js, jquery.ui.position.js, jquery.ui.progressbar.js,
jquery.ui.slider.js, jquery.ui.spinner.js, jquery.ui.tabs.js,
jquery.ui.tooltip.js)takze to kapanek nabobtnalo

nekdy mi to pripada, jak zide prisli k prikazanim:
- co chces za jedno prikazani?
- jsou zdarma
- tak dej deset ...

z obrovske knihovny funkcii sice pouziji jenom (mozna) jednu, ale
nalinkujou ji celou. proc ne, kdyz je zadarmo ...

bohuzel, dnes se uz vyvojari nehoni za efektivitou kodu, nahrazuji ji
brutalni silou vypocetni techniky.
pak jedna 'hloupa' uvodni stranka 'vazi' jak cela alexandrijska knihovna

:)

   Sam