OT: velikost html stránky

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Prosinec 3 15:01:00 CET 2014

Zdravim,

sorry, to mi pripada trochu jako ptat se, jaky je rozdil mezi krokodylem
(je delsi, nez zeleny)

ackoliv designeri a developeri se predhaneji, kdo udela rozsahlejsi a
neprehlednejsi, ci obludnejsi stranku, je treba si vzit za referenci
'bezneho uzivatele': takze spis plati pravidlo - nekdy mene je vic.

totiz ne kazde zarizeni je schopne v realne akceptovatelnem case si
nacist takove kvantum dat (plus hromada js + ajax dynamickych obsahu,
plus google analytics pluginu, ...), takze at to neskonci tak, ze klient
po minute a pul koukani na 'presypaci hodiny' vztekle zavre a jde jinam.

uplne bych se treba vykaslal na nejake automaticky se spoustejici
kontejnery s videe primluvy generalniho reditele, nebo s vriskajici
reklamou - to vsechno bych postrkal do nejakeho rozcestniku.

par ilustracnich obrazku (nejlepe spis gif/png ilustraci), trochu textu
'O nas' plus mapu stranek a zbytek menu/linky

a nacte se to rychle, bez problemu
:)

   Sam