Nefungujici web - bylo Re: RFID modul kde narychlo sehnat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 2 18:37:57 CET 2014

Tak jsem zkoušel flajz*.cz i www.flajz*.cz, sos*.cz i www.sos*.cz,
h*.cz i www.h*.cz.
Ale všude mi to píše, že server je nenalezen.
Dělám něco špatně nebo mám pokažený internet?
Jiné servery mi fungují.

PL

****************************

From: Jiří Nesvačil
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: Tuesday, December 02, 2014 1:47 PM
Subject: Re: RFID modul kde narychlo sehnat

Zdravim,
flajz*.cz,sos*.cz,h*.cz  ... , pokud pouzivate wiegand, tak jich najdete mozna vice. Na RS232 to vypada na podobny protokol. Karty samozrejme jsem nezkousel. Nicmene ten Vas modul podobny taky mam a dela ho nekde seedstudio bych rekl a tam by taky doprava pres DHL sla, ale nebudu Vam zadny modul doporucovat, zaruky za ne nedavam.

Jirka