serial terminal, custom baudrate

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Úterý Prosinec 2 16:24:48 CET 2014

No třeba ten na tom bray jsem pak dopadl tak že jsem na něm nastavil 50000
ale on mi vesele dál správně přijímal znaky vysílané na 19200. (I po
znovupřípojení i po restartu aplikace.)
Čili dle mého, cokoli je mimo standartní hodnoty se nedá nastavit (asi od
nějáké hodnoty, viz 2157 fungovalo dobře).

Na 19201 nejde ve většíně programů ani připojit.

Hm.. zajímavé.. tolikrát jsem s tím již pracoval ale na tohle narážím
poprvé.