OT: zpozdeni vlaku

Úterý Prosinec 2 09:11:20 CET 2014

No asi by to museli vypnout, druhý konec zkratovat a pustit tam třeba
230V. Při normálním provozu se počítá na úbytkách 5% (150V), asi by to
na ohřátí o ty 2 stupně stačilo. Možná by stačilo vzít diessel, za něj
zapřáhnout elektrickou mašinu (nebo dvě, když se jich všude válí tolik
bez užitku) a třeba by se ten led z troleje sběračema olámal. A pak
pořád jezdit, aby to nestačilo namrznout ... vymyslet by se toho dalo
:-) Jenže dráha a kreativní myšlení, to mi nějak nejde dohromady :-)