OT: zpozdeni vlaku

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Prosinec 2 09:08:20 CET 2014

Bylo to vidět třeba včera tady v Olomouci -
dokud tramvaj jede, tak i když natahuje sběrač oblouk, tak se led
rozbíjí  a celkem to funguje. V okamžiku kdy zastavuje (v zastávce, na
červenou apod.) - odběr proud je téměř nulový a zbývá jen mechanické
rozrušování ledu sběračem což rozhodně nestačí. (přítlak pantografu je
několik málo kilo). Takže sběrač najede na led a jak zastaví, tak je
vymalováno. Vodivost ledu nestačí na rozjezd soupravy ani na to aby se
lokálně prohřál a rozpustil nebo odloupl.

Petr