OT: nabídka opt. modulu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Prosinec 1 22:07:30 CET 2014

No jako autor jsem zvolil řešení nejrychlejší a obrázek zkopíroval
pomocí FTP.  Cíl mám trvale namapovaný v PC. Nic jsem nekrv*il, _NIKDY
NIKDO_ neměl problém :-(
Příště  s tím  ( a s dalšími věcmi ) rovnou šlehnu do koše, než abych tu
poslouchal brblání, že to není růžový, nebo že je to málo voňavý...
nakonec je fakt, že to tu není žádný inzetní
místo. Jenomže jsem si říkal, že to zadarmo možná někdo využije,
mnimálně ten attenuátor pro nějaké pokusy, demonstračky ve škole atd....

Ale ozval se zájemce a už to je skoro na cestě.
Tak bych to uzavřel.
JaKub