Proudovy chranic - zapojeni

Pondělí Prosinec 1 21:56:58 CET 2014

N je pracovní vodič, na ten si nemá nikdo co sahat. Modrá barva přece
neznamená, že je bezpečné na to sahat. A člověk s mozkem v hlavě raději
použije napřed zkoušečku nebo multimetr.

Jinak z hlediska funkce chrániče je to jedno, tenhle nemá ani svorky
označené N, ale čísly (navíc je přímo na něm naznačeno, že je jedno, co je
vstup a co výstup):

http://www.emat.cz/modulove-pristroje/abb-f202-ac-25-0-03-dvoupolovy-proudovy-chranic-25a-30ma

(Pozn.: nebylo by to asi tak úplně jedno u třífázového chrániče. Už kvůli
testovacímu tlačítku, které je zapojené mezi jednu z fází a N, asi se to
tak nedělá pro nic za nic.)

P.K.