OT: nabídka opt. modulu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Prosinec 1 16:23:42 CET 2014

> Pochopitelne pouzivam NoScript a javascript pro tuto stranku povolit
> musim, jinak se obrazek nezobrazit. Opravdu nechapu, proc nekdo
> neco takoveho dela...
>
> P.T.

Zdravím,
  schválně jsem to zkusil...
  - žádná captcha
  - koukal jsem do zdrojáku stránky s obrázkem. Je tam pravda víc věcí, než
    by nutně muselo být, ale potřebu Javascriptu jsem tam neshledal.
  - Textové browsery lynx, links a elinks shodně nabízejí uložení obrázku
napřímo, nebo launchnutí xv pro jeho okamžité prohlédnutí
  - wget obrázek ihned sám stáhne
  - curl obrázek ihned sám stáhne.
  Lépe a jednodušeji už si to představit neumím.
Taky P.T. :-)