UV LED strip

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Prosinec 1 12:45:37 CET 2014

Literatura říká , že UV musí být pod 400nm. Rtuťovka má hlavní čáru někde okolo 253nm.

Intel udává energii dostatečnou ke smazání 15Ws/cm2.
Osobně bych to zkusil, svitit a číst cyklicky obsah, až se ztratí tak bych ještě ten samej čas přidal.
Nevýhoda horského sluníčka je, že obsahuje velké množství IR, které ničí paměť, dle výrobce zkracuje životnost.
Já to řeším tak, že hodím paměti do misky s vodou a mažu pod vodou. Voda je velmi slušný IR filtr.
PG