dsPIC30f2020 a PicKit2

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Prosinec 1 11:46:52 CET 2014

Univerzalku pouzivam aj v praci, na prototypy, ale semtam na nej nieco
zostane aj trvalejsie (samozrejme, nic co by sa malo predavat mimo
firmu).
V Didaktiku Skalica som si dal urobit univerzalne dosky s rozmermi
listu papiera A4. Napriek tomu, ze sa jednalo o zakazkovu vyrobu,
jeden kus ma vysiel asi tolko, co podobna doska s rozmermi 10x16 v
obchode; pri porovnatelnej kvalite - teda kvalitna laminatova doska,
pocinovane.
Dal som si ich urobit 40ks a pouzivam ich doteraz, aj ked to uz bolo
dost davno, faktura sa platila este za slovenske koruny... Ked sa mi
minie tato zasoba, nebudem vahat ani okamih a dam si vyrobit dalsie.

Dňa 1. decembra 2014, 11:36, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: