UV LED strip

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Prosinec 1 11:22:14 CET 2014

Asi ste chceli napisat 120 LED/m, lebo taky som kupil, 2 metre, dufam ze
to bude stacit. Co som pozeral na webe, tak ludia maju taku osvitku uz
ale z 90 diod. Dnes to pride, uvidim, niekedy poskusam... Ci sa to bude
moc hriat uvidim... co mam ine led pasiky (biele aj RGB), tak tie
nepotrebuju chladenie.

Mechanicky neviem, nemam moc na take veci vybavenie, 3d tlaciaren by sa
mi pacila, ale zatial je nepriechodna v rodine. Volaku topankovu krabicu
najdem zatial...

Tie pasiky sa zvyknu strihat po 3 ledkach, je tam vzdy nakreslena ciara
kde sa to stikne, potom tam zostanu na oboch koncoch medene plosky na
konektor alebo pajkovanie. vid tu
http://cdn.ecolocityled.com/images/ribbon_cut.gif
alebo
http://www.bestecoshop.com/media/catalog/product/cache/39/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/r/g/rgb-cut-bes_3.jpg