[OT] Přestavba myčky nádobí na zástavnou

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Prosinec 1 07:31:48 CET 2014

Dobrý den,

máme takto integrovanou myčku Bosch. Boční plechy jsem nechal, sundaval
jsem jen vršek z HDF a závaží, co bylo v zadní části.

Bohužel, po sundání vršku je myčka poměrně hlučná, zřejmě by se to
vyřešilo pořádným utěsněním spár kolem linky, ale to by se zase omezilo
chlazení. Myslím, že volně stojící myčky více hřejou, ale těžko říct,
jestli vestavné mají nějakou izolaci.

No a lahůdka jsou ovládací prvky. Naše měla dvířka dělená tak, že horní
plastovou část s displejem a tlačítky jsem mohl nechat, spodní plechovou
část jsem sundal a místo ní namontoval krycí panel z lamina, z kterého
je udělaná linka. Kupodivu to nebylo nijak obtížné, pod plechem jsou
rovné montážní profily, jako by s tím výrobce snad i počítal. Další
variantou, kterou jsem měl v hlavě, bylo kompletní rozebrání panelu,
vyfrézování otvorů do lamina a kompletní integrace, nebo výroba panelu z
nerezu.

Dál bylo potřeba myčku přišroubovat k lince, protože se při otevírání
převracela dopředu (proto tam bylo to závaží). To jsem udělal tak, že
jsem ze sousedních skříněk linky prošrouboval vruty až do bočních plechů
myčky. Primitivní a účinné.

Mimochodem, teď mám myčku komplet rozebranou v dílně, moje drahá
polovička v ní umyla hračky z pískoviště a myčka to poněkud nerozdýchala.

JMN