Pořádek v součástkách

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Srpen 31 18:38:24 CEST 2014

Ja si na to napsal web, ktery mi bezi lokalne na mem serveru doma -
vicemene jsem ho napsal z nevyhnutelnosti neb ucetni silela a druhak aby
se mi nestavalo, ze jdu neco delat a zjistil, ze mi neco chybi

Jako obvykle tim, ze to mam jen pro sebe a navic ze uz nedelam nic
komercne, tak jsem to nedorazil az do stadia tech odectu celych
kusovniku pri vyrobe x kusu zarizeni

Na druhou stranu jsem s tim naprosto spokojeny - mam pripojenou ctecku
caroveho kodu takze pri zalozeni nove soucastky se doplni EAN pokud je
vytisteny na pytliku a nebo se prideli sam, je mozne si definovat
pouzdra, kategorie, vyrobky a je tam i nejaka sprava zakazniku.

Urcite by to chtelo dorazit, ale to az treba zacnu zase neco delat.

http://www.cncnet.info/galery/sklad.gif

RV