Pořádek v součástkách

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Neděle Srpen 31 14:29:58 CEST 2014

Ja jsem pouzil krabicky od  p. Atanasovskeho.
Po instalaci pred par lety:
http://www.mikrovlny.cz/content/image/stranky/mikrovlna-laborator/laborka2.jpg
Dneska je toho vice a nejsou tam viditelne stitky , ty jdou natisknout a
fixnout do drazek na kazdou krabicku.
Zprava je  mechanika (sroubky/ konektory  atd), pak pasivni soucastky,
oranzova polovodicove speciality / MCU,  a cervene polovodice trandaky atd.
Zprvu jsem to mel v kazde barve abecedne razene, ale dneska je to
zprehazene , ale i tak to zkrati hledani na minimum.
Je to vetsi kazda krabice cca  12x12x5 cm, ale kdyz je volna stena tak
idelani reseni.
Kurtoval jsem to bytelne, 3x10  hmozdinka z karosarskou podlozkou, nerad
bych to pak tridil znova.

LK