Re: Pořádek v součástkách

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Srpen 31 14:22:11 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 31.8.2014 od Vláďa Anděl:

> Mám šuplíčkové krabice na stěně a ostatní mám taky v krabicích
> plných pytlíčků. Víc by mě zajímal ten program.

Já jsem kdysi chtěl udělat program, který by vedl komplet evidenci s
umístěním součástek na různých místech, uměl projekty se seznamy
součástek, datasheety a další informace, náhrady, načítal ceny od
distributorů součástek, uměl je tam i objednávat apod. Ale tak nějak
jsem se do toho zatím nepustil, byť jsem to měl už docela dobře
vymyšlené. Říkal jsem si, že by se náklady na vývoj asi nevrátily.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem