Pořádek v součástkách

Neděle Srpen 31 14:03:14 CEST 2014

Mám šuplíčkové krabice na stěně a ostatní mám taky v krabicích plných
pytlíčků. Víc by mě zajímal ten program. Uvažoval jsem dělat to v
Excelu, ale když si představím tu práci všechno projít, spočítat a pak
když cokoliv vyndám, všechno tam zase odčítat... Kdyby program dokázal
načíst seznam pro nákup a přičíst do jednotlivých položek, případně
(třeba i s ručním zásahem) vytvořit novou položku, pak načíst rozpisku a
automaticky vše potřebné odečíst, případně vypsat co chybí ... nevím
jestli bych tohle v Excelu dokázal. Kdyby už bylo něco hotového.
Anděl