RE: Pořádek v součástkách

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Neděle Srpen 31 13:11:24 CEST 2014

Zdravím,

zde je můj systém:

http://ok1cjh.nagano.cz/tmp/

Na poslední fotce je krabička od KUHNE electronic. Ta se kupuje současně s
KITem.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Zdeněk <zdej na atlas.cz>
Komu: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 31. 8. 2014 12:51:39
Předmět: RE: Pořádek v součástkách

"Já mám na zdi 4 tyto skříně:
http://www.mars-svratka.cz/produkt/skrinka-maxi-60xa-6750/
Jen tenkrát stály výrazně méně. :-(

Vzhledem u uspořádání 5x12 je ideální na odpory E12. Ty šuplíky se dají
ještě rozdělit přepážkami, takže část je na drátové odpory a menší část na
SMD. Podobně mám uložené kondenzátory podle hodnot a IO podle funkce
(analog, digitál, MCU, paměti...). Šuplíky mají popisky, takže je to
přehledné. Pak se hodí pár větších šuplíků na mechanické věci...

Ještě používám program na evidenci skladových zásob. Takže pokud mám
rozpisku, co chci objednat, program mi z ní odečte, co už je skladem.
Zároveň udržuje minimální skladové zásoby vybraných součástek. Takhle se mi
daří celkem udržet pořádek.

Zdeněk