Re: Pořádek v součástkách

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Neděle Srpen 31 12:38:11 CEST 2014

Zalezi kolik mate mista. Daji se koupit rizne plastove krabick suplicky atd.
Ja obycejnou krabici od bot na SMD odpory, druhou na kondiky. Dulezite je
ale VZDY po skonceni prace uklidit vse do posledniho odporu, kondiku
sroubku. Dat do spravne krabice a popsat.

Ted jak je vse roztrizene je to jednoduche, ale puvodni uklid zabral pul
roku.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Petr Kubáč" <petrkubac na 802.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, August 31, 2014 12:27 PM
Subject: Pořádek v součástkách

Potřebuju návod na nějaký "Highly sophisticated" systém v domácím skladišti
součástek.

Obvykle mám pytlíky se součástkami pro jednotlivé projekty a až ty se
"dokončí, nebo vyhnijí" mám tendenci je přehodit do pytlíků se součástkami
tříděnými "podle hodnot a pouzder"

Problém je v tom, že doba hnití dosahuje někdy pár let a tak spoustu věcí
kupuju duplicitně.
Navíc nemám jasno co s 1 kusem IO - který se neosvědčil ? Vyhodit ?
A v poslední době pohřešuju "pytlík" se součástkami asi za 2500 - což mě
(sere) / vede k této otázce.

Zdraví Petr Kubáč