Tip na variant 555...

J Rybarik rybarik na xtech.sk
Pátek Srpen 29 22:25:26 CEST 2014

Mne sa tie micrel obvody zapacili prave preto, ze na "blikace" netreba
viac ako par milimetrov stvorcovych a vacsinou to zabera menej miesta
ako pripojena baterka. A kupoval som to na ebay-i od jedneho americana
co este v tej dobe posielal bez postovneho a nejakych 100-200 kusov tak
vyslo na ozaj par euro. Ak chcete, mozem par kuskov odstrihnut a poslat,
to by bolo asi najrozumnejsie...

Jaro Rybarik