OT - Zase GES

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pátek Srpen 29 07:32:34 CEST 2014

No, to je jednoduché - na prodejně v GES nebo GME se mi zase nikdy nestalo že by mi naúčtovali poštovné :). Když jdu pro diodu za 3kč... A i pokud jde o větsí nákup a porovnávám ceny obvykle skončím v GES nebo v GME. Ty rozdíly zase u běžného sortimentu tak velké nejsou. Jo a Farnell je obvykle výrazně dražší. Takže tam kupuji speciality které jinde neseženu. TME nevyužívám protože zasílají jen via UPS a já jsem v době doručení nedosažitelný. Honit zásilku někde v depu 40km od mého bydliště... Děkuji, nechci. Pošta sice má své mouchy ale zásilku si vyzvednu v sobotu ráno na místní pobočce.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr King
Sent: Thursday, August 28, 2014 3:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT - Zase GES

Ahoj,
ja vubec nerozumim tomu, co lidi v tom GESu a GMe kupuji? :-) Maji tam
fakt neco lepsiho / levnejsiho nez v TME, SOS, Farnell apod? V TME se mi
nestalo, abych objednane zbozi druhy den nemel doma (pokud objednam
dopoledne). SOS do dvou dnu.
Navic maji vsechno (co kupuju ja) aspon o 100% drazsi. Vodice a kabely
se vyplati zase nakupovat v elektro specialkach v kazdem vetsim meste
nejakou maji, takze se obcas projedu, aspon vidim, jak se to mesto s
casem meni. (co clovek nakupuje vyhradne pres net, pomalu a jiste se
zuzuje okruh mist, kam chodi a jezdi. Nekdy mi to celoodpoledni
nakupovani a objizdeni prodejen i chybi. Clovek mel navic vsechno hned.)

P.