OT Navijak

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Srpen 28 20:07:33 CEST 2014

nesel by spis nejaky zaveso/sklapeci system. na 20kg cajk pouzivat elekriku + inteligenci ?
to uz rovnou vyrah od zeme, at to ma grady :-). proste zaparkuju a kolo "zmizi" an strope .  neco jako kdyz zajizdej sekcni vrata od garaze pod strop.
mozna by to slo pouzit rovnou a misto vrat by bylo kolo.
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Thursday, August 28, 2014 8:02 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT Navijak

On Thu, 28 Aug 2014, Pavel Hudeček wrote:

> Spíš mi šlo o zmenšení rozměrů. Ale asi nakonec půjdu do té verze na 230 V.
> Předpokládám, že to na 12 V bude mít určitě hlučnej komutátorovej motorek.

Pozor - ty navijaky na 230V~ nejsou vubec tiche - jestli to bude poustet v noci sousedi Vas proklejou. Pridelani na strop urcite pres nejake silentbloky.

> Ještě uvažuji o alternativě, kdyby se dala sehnat 2,5 m dlouhá
> závitová tyč, stačil by mi k ní nějakej modelářskej motorek.

Daji se bezne koupit 2 metrove zavitovky , ale urcite nebudou etremne rovne takze se s tim neda tocit moc rychle - stoupani asi 2mm - to by muselo bezet nejak automaticky jako vytah aby u toho clovek nemusel byt.
To je nespravna uvaha.

> Ten hotovej ruční udělátor je super, ale kolo se s ním nedá dostat až
> úplně na strop, což potřebuji, aby se pod tím daly otvírat dveře.

To je prece to same i u elektrickeho. Zalezi to na zaveseni. Pokud chcete kolo zvedat ke stropu nemuzete ho veset za riditka. Je treba ho zavesit tak aby se dalo zvednout az ke stropu . Nebo nejakou spesl kolebku ktera se bude zvedat tribodove - napred se kolo vytahne vzhuru za dva body a az se dorazi na strop tak treti bod nakloni spodek ke stropu.