OT Navijak

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 28 15:18:06 CEST 2014

On Thu, 28 Aug 2014, Pavel Hudeček wrote:

> Ještě jsem uvažoval, že bych k tomuhle
>
> http://www.maxim-pneu.cz/cz/navijaky-dragonwinch/nahradni-dily/atv/motory/239985-motor-s-prevodovkou-dwm-2000-st.html
>
> dal nějakou menší cívku, aby to nebyla taková kráva, jako když se to koupí celé
>
> Přeci jen mi stačí, když se tam navinou max 3 m poměrně tenkého lanka.

Nevim - stoji za to ta usetrena tisicovka ? - vyrabet civku a dorazy
a ovladani a napajec. Ten navijak na 230V~ ma vyreseny doraz, mate tam
cudlik pro ovladani. Pravda - asi bude treba nastavit ovladaci kabel
(byva tak 1.5metru) a taky neni uplne tichy, ale koupite, pridelate
a pouzivate.

Osobne bych sel do te rucni kladkove verze - bude to absolutne tiche,
prevod 1:4 takze zadna namaha, jen se musite naucit delat uzly :-)