OT Navijak

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 28 11:57:32 CEST 2014

Tohle vypadalo dobře do okamžiku, než jsem si uvědomil, že se to taky musí
od toho kola odepnout. Takže přijedu s kolem a abych ho mohl zvednout, musím
nejprve zvednout protizávaží...

Ještě jsem uvažoval, že bych k tomuhle

http://www.maxim-pneu.cz/cz/navijaky-dragonwinch/nahradni-dily/atv/motory/
239985-motor-s-prevodovkou-dwm-2000-st.html
(http://www.maxim-pneu.cz/cz/navijaky-dragonwinch/nahradni-dily/atv/motory/239985-motor-s-prevodovkou-dwm-2000-st.html)

dal nějakou menší cívku, aby to nebyla taková kráva, jako když se to koupí
celé

http://www.motoshock.cz/Elektricky-navijak-ATV-DWM-2000-ST-d34.htm
(http://www.motoshock.cz/Elektricky-navijak-ATV-DWM-2000-ST-d34.htm)

Přeci jen mi stačí, když se tam navinou max 3 m poměrně tenkého lanka.

PH

Od: Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
(mailto:ladislav.krucinsky na linde-mh.cz)

"

A teď jsem si ještě vzpomněl, že hóóódně stará světla (takzvané stahovačky)
mívaly ten princip bez brzdy ale s kladkostrojem, který měl spodní kladky
zatížené (bylo to takové keramické vajíčko do jehož spodní poloviny se sypal
písek podle hmotnosti lampy) a fungovalo to identicky, jen to nepotřebovalo
regulovatelnou brzdu, zastavilo se to v potřebné poloze vlastním třením –
ale zase to muselo být vyvážené, což si myslím by u kola nemusel být takový
problém. To si myslím by v amatérských podmínkách bylo celkem snadno
vyrobitelné.

"