Jak odhlucnit RepRapa

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Srpen 27 17:05:26 CEST 2014

Vzhledem k tomu, že je tu dost RepRapperů :-), dovolím si dotaz, který snad nebude moc OT.

Většinou se k tisku dostávám v pozdních nočních hodinách a ženou mi bylo zjištěno :-), že zvuk tiskárny se ztichlým panelákem poměrně dost rozléhá. Musím uznat, že když jsem si  šel nevěřícně do ložnice poslechnout, jak to tam z vedlejšího obýváku zní, tak to skutečně není příjemné, protože panelama penetrují spíše hlubší tóny a některé frekvence někde dost výrazně rezonují. Tak se chci zeptat, jestli a jak tiskárnu odhlučňujete. Včera jsem ji zkusil nožičky podložit složenými papírovými ubrousky. Sice se to malinko zlepšilo, ale žádný extra výrazný efekt to nemá. Tuším, že repráky se stavívají na jehlách na kovové mystičky. Pomohlo by něco takového i pro RepRapa?

Díky za nápady

Jakub Šerých