OT Solarni experiment - jeden rok v provozu

Středa Srpen 27 12:08:41 CEST 2014

Taky by mě to zajímalo. Když jsem kupoval někdy před 5 lety panel
(napařovaný, tam snad ani není křemík), vycházelo mi že vyrobí ast tolik
energie, kolik jsem za něj zaplatil. Uvažuju ještě o jednom, baterku k
tomu mám 12V 360 Ah :-) a na jeden 100W panel je to zbytečně moc. Jen
nevím, z čeho dostanu víc energie. Jestli z křemíkového s cca
dvojnásobným výkonem, nebo z toho napařovaného, který je citlivý víc na
viditelné světlo a tolik mu (prý) nevadí mraky.
Anděl