nejaky vhodny konektor pro pripojeni programatoru

HUDA volny hudaklan na volny.cz
Úterý Srpen 26 14:27:41 CEST 2014

Kdysi jsem dával jako programovací konektor MLW10,
ale zákazník že je to drahé.
Dneska dělám plošky po straně desky. Pro programování používám
doma udělanou redukci z konektoru pro plošné spoje ze staré
PC desky. Už jich bylo uděláno vícero a dosud žádný problém.

HUDA