RE: Jen tak pro radost (ale vlastně to není OT)

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Srpen 26 07:46:32 CEST 2014

Sašo, to není nic jiného než obyčejné rozbalení archivu někam na disk. Já osobně takové programy nevyžadující instalaci mám nejradši. Jediná nestandardní věc je tam ten PATH. Ale to patrně nebylo nutné, jen se autoři snažili omezit možný rozsah problémů. V těch dobách ještě manažery neuměly komprimované soubory tak se to řešilo takto. Obvykle se na to ale udělal *.bat soubor, který ty činnosti za uživatele.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Alexandra Svobodová
Sent: Monday, August 25, 2014 6:05 PM
To: HW-news
Subject: Jen tak pro radost (ale vlastně to není OT)

Hezké odpoledne,

     probírám se starými disketami, co jsem našla kde všude možně, a
našla jsem jeden program, tedy spíše celý návrhový systém, který mne
zaujal svojí instalační procedurou. Docela by mne zajímalo, jak by se
dneska uživatelé tvářili na něco podobného:

Postup instalace:

1. Prepnete se na disketovou jednotku a prikazem     xcopy *.* /s /v /e
    nakopirujte obsah diskety na disk.

         a:
         xcopy . d:\ /s /v /e

2. Do souboru c:\AUTOEXEC.BAT doplnte cestu disk:\fly\exe;  v prikazu PATH

         d:\fly\exe;

    a provedte RESET pocitace

3. Prepnete se na prislusny disk - napriklad prikazem d:

4. Prikazem
         unarj x fly

    rozbalte komprimovane soubory.

4. Prepnete se do adresare d:\fly\work

5. Spustte editor prikazem PCBEJ. Editor spoustejte jen z tohoto adresare,
    nebot tam ma ulozeny konfiguracni soubory, ktere k praci potrebuje.

Standardne je prednastavena konfigurace SIBMPC, DIBMVGA, IMSDOS. Mate-li
jinou
konfiguraci, upravte textovym editorem soubor FLY.SYS.

Mozne potize:   Mate v zakladni RAM mene nez 590 KByte volnych
         Nespustil jste editor z pracovniho adresare \fly\work
         Neprizpusobil jste soubor \fly.sys Vasi konfiguraci PC
         Nedoplnil jste prislusny path do souboru autoexec.bat
         Neprovedl RESET po instalaci
         Nastavil jste nesmyslne konfigurace jednotlivych modulu
         Mate nekompletni nelegalni instalaci ...

Odstraneni:     Provedte znovu instalaci (viz vyse) z originalni diskety