nejaky vhodny konektor pro pripojeni programatoru

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Srpen 26 01:25:57 CEST 2014

Ja to riesim primitivne - necham prekovene dierky na 5-kolikovu pinovu
listu, programator ma konci kablika piny v tom istom rastri. Piny sa
strcia do plosaku, trochu sa zapacia na stranu, aby sa dobre opreli a
programuje sa. Pokial su diery prekovene a piny pozlatene, nie je s
tym nijaky problem, nestoji to takmer nic a pri vyvoji sa ten isty
plosak da pouzit tak, ze sa don stratka naspajkuje pinova lista.
Profik si moze urobit kablik s pogo pinmi a na plosaku nechat iba
kruhove plochy, na tkore dosadnu.