Jen tak pro radost (ale vlastně to není OT)

Pondělí Srpen 25 18:04:48 CEST 2014

Hezké odpoledne,

     probírám se starými disketami, co jsem našla kde všude možně, a
našla jsem jeden program, tedy spíše celý návrhový systém, který mne
zaujal svojí instalační procedurou. Docela by mne zajímalo, jak by se
dneska uživatelé tvářili na něco podobného:

Postup instalace:

1. Prepnete se na disketovou jednotku a prikazem     xcopy *.* /s /v /e
    nakopirujte obsah diskety na disk.

         a:
         xcopy . d:\ /s /v /e

2. Do souboru c:\AUTOEXEC.BAT doplnte cestu disk:\fly\exe;  v prikazu PATH

         d:\fly\exe;

    a provedte RESET pocitace

3. Prepnete se na prislusny disk - napriklad prikazem d:

4. Prikazem
         unarj x fly

    rozbalte komprimovane soubory.

4. Prepnete se do adresare d:\fly\work

5. Spustte editor prikazem PCBEJ. Editor spoustejte jen z tohoto adresare,
    nebot tam ma ulozeny konfiguracni soubory, ktere k praci potrebuje.

Standardne je prednastavena konfigurace SIBMPC, DIBMVGA, IMSDOS. Mate-li
jinou
konfiguraci, upravte textovym editorem soubor FLY.SYS.

Mozne potize:   Mate v zakladni RAM mene nez 590 KByte volnych
         Nespustil jste editor z pracovniho adresare \fly\work
         Neprizpusobil jste soubor \fly.sys Vasi konfiguraci PC
         Nedoplnil jste prislusny path do souboru autoexec.bat
         Neprovedl RESET po instalaci
         Nastavil jste nesmyslne konfigurace jednotlivych modulu
         Mate nekompletni nelegalni instalaci ...

Odstraneni:     Provedte znovu instalaci (viz vyse) z originalni diskety

Podrobnosti se doctete v manualu (440 stran), ktery je soucasti instalace.
Mate-li nelegalni kopii, objednejte si nejnovejsi verzi za 550.- Kc + 5%
DPH.

     :-))

     Také tu originální instalační diskety Microsoft FoxPro verze 2.0
(CZECH). Je to celkem pět disket 5,25" :-) Jednou to třeba bude mít
nějakou hodnotu, dneska asi těžko. A diskety šly bez problémů
překopírovat na disk, i přes to, že jsou opravdu staré a kdo ví jak je
kdo celou tu dobu skladoval.

     Saša Svobodová