piezosirena na 24V

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Srpen 25 17:29:37 CEST 2014

Jo lavinový generátor už jsem zkoušel, vzhledem k úzkému pulsu tudy cesta asi nepovede.....
Apropo, jde lavinový jev odsimulovat třeba v simulátoru zmiňovaném ve vedlejším vlákně - ten co vyžaduje JS. Nějak jsem se zadrhl s aktualizací toho JS, tak jestli mám vyvíjet aktivitu.
A jak je na tom microcap? Může to někdo, pro koho je to hračka zkusit - prosím.
Dík
PG

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Slavo Tomascik" <stomascik na gmail.com>
Příjemce: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 25.08.2014 17:10
Předmět: Re: Re[2]: piezosirena na 24V

ked tu padaju take napady... este by sa snad dal pouzit oscilator s tranzistorom v avalanche mode (slovensky vyraz?). Napetie sa pohybuje prave okolo chcenych 12V. Za oscilatorom este neaky tvarovac signalu a tranzistor ako sledovac napetia.
http://www.kerrywong.com/2014/03/19/bjt-in-reverse-avalanche-mode/

Slavo T.

... pripadne vymysliet nejaky LRC oscilator, kde R bude ta sirena, ale s
ohladom na velku periodu mam obavy, ze tie L a C vyjdu dost
nerealisticky...

wek