OZ jako komparator / diferencialni zesilovac

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Srpen 25 13:20:00 CEST 2014

Som tu vlhkost spomenul ako jeden z praktickych dovodov. O tych ostatnych
budete vediet v zavislosti od Vaseho vzdelania, praxe a bastlicskych
skusenosti z ozivovanim zariadeni a papierovanim okolo nich.

A.