OZ jako komparator / diferencialni zesilovac

Petr King petr.king na atlas.cz
Pondělí Srpen 25 12:50:56 CEST 2014

No, taky reseni, ale ted premyslim, ze tech 12V nebude jednak
stabilizovanych a pak, bude tam zalozni napajeni cca 9V. Stabilizovanych
bude jen tech 5V. Cili nejlepsi v mem pripade bude, jit cestou delicu a
reference cca 2.5V pro AD (kdybych i tech 5V litalo).

Jinak vetsina jednocipu ma na vstupech diody proti zemi a napajeni.
Takze ten odpor by mel stacit. Uz jsem videl i sitove napeti, pripojene
pres velky odpor primo na vstup procesoru.

P.