OZ jako komparator / diferencialni zesilovac

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Srpen 25 12:20:46 CEST 2014

Též desítky let používám pole a nemám s tím problémy. Jediné, na co je nutno
dávat pozor je, nestrkat tam součástky se zbytky lepidla z pásků na
nožičkách.

PH

Od: gatilo <gatilo na centrum.cz>
"Ja mam taky nepajive pole od chobotu, asi bude o poznani starsi nez
10 let, uz si to nepamatuji.
Velikost cca A5, uz z obchodu prisroubovane na kusu plechu, takze se
nijak neohyba. A je prakticky bezproblemove, mozna proto, ze se k nemu
chovam celkem slusne.
Nezkousel jsem to, neb toho zatim nebylo treba, ale myslim, ze kdyz ten
plech odsroubuju, pujdou kontaktni pera vyndat a napruzit.
"