Re: OZ jako komparator / diferencialni zesilovac

petr.king na atlas.cz petr.king na atlas.cz
Neděle Srpen 24 23:58:24 CEST 2014

Myslel jsem to tak, ze to funguje v mem konkretnim pripade i bez toho. Je mi jasne, ze bez kondiku to nebude spolehlive a do vysledne aplikace je urcite dam. No nic jdu spat, s vybornym pocitem, ze nemam az takovou smulu.
V simulatoru uz jsem si nasimuloval ten rozdilovy zesilovac, takze zitra zkusim druhe zapojeni, snad to splni me predstavy. Potrebuji merit proud vetvi 5 a 12v, takze se mi hodi, ze ten operak je dvojity, na oba bocniky mi bude stacit jeden brouk. Jeste nevim, jestli budu vysledne napeti zesilovat na uroven 0 - 5V (ted tam mam 100mV na 1A a chci merit max. Do Dvou amper) nebo upravim referenci ad prevodniku na rozsah do 1V a napeti na vetvich budu merit pres delic.