OZ jako komparator / diferencialni zesilovac

Petr King petr.king na atlas.cz
Neděle Srpen 24 22:35:49 CEST 2014

Super, osciloskop vse vyresil...
Kondik tam nemam a neni potreba. Ani odpory neni treba, uz to chodi.

A zavada? I kdyz jsem nekolikrat zkousel vsechny spoje, jevily se OK.
Sondou osciloskopu jsem sahal primo na brouka a pri doteku s minusovym
vstupem se ledka rozsvitila. To mi bylo divne.
No a jasne, spoj mezi svabem a pokusnym polem nebyl.

A PROTO POUZIVEJME POKUSNA POLE, USNADNUJI NAM VYVOJ A SETRI NERVY :-)))

Uz to chodi jak ma, krasne, bez hystereze, bez odporu, bez kondiku,
presne jako v simulatoru.
P.