OZ jako komparator / diferencialni zesilovac

Petr King petr.king na atlas.cz
Neděle Srpen 24 21:32:15 CEST 2014

Diky,
ja mam verzi N, ale nemel by tam byt nejaky zasadni rozdil.
Staci mi komparator bez hystereze, takze to mam bez tech odporu a zpetne
vazby. Vystup mam pres 4k7 do ledky a pripojeny voltmetr.

Kraje trimru 5K jsem podlozil 1k odpory, abych tedy na krajich nesel na
plne napeti a zem. Chodi to ted od 2 - cca 11V.
Fakt nevim, co jeste by se tomu mohlo nelibit, ale nefunguje to. Ted uz
nejsem schopen sepnout vystup ani v krajni poloze trimru.
Operaky jsem vymenil - mam jich tady celou stangli.

Na simulatoru mi to chodi bez chybicky, tak jak ma, ale na pokusne desce
v realu ani prd. Mam to ale smulu, asi pujdu delat neco, cemu rozumim,
jinak se mi bude dnes spatne usinat :-D

P.