OZ jako komparator / diferencialni zesilovac

Petr King petr.king na atlas.cz
Neděle Srpen 24 20:37:09 CEST 2014

Chova se to tak, ze vystup je 0V, kdyz kroutim jednim trimrem, tak z
toho obcas vyleze 0.5-0.6V a potom (mam napajeni 12V) kdyz dosahnu
napeti na vstupu asi 11V to skokove otevre a na vystupu je napajeci napeti.

Urcite to ale nelze ovlivnovat tim druhym trimrem, at s nim hybu jak
chci, to prahove napeti je stale tech 11V.
Neni tech plnych 12V na vstup toho LM358N moc? Koukam na nejake schemata
a pred vstup davaji odpory tradove stovek Kohm. V DS ani popisu jsem ale
nenasel max. vstupni napeti.

P.