LED pasky

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Srpen 24 15:06:12 CEST 2014

Dobrý den,

Několik pásků z číny jsem vyzkoušel. Pokud to nalepíte jenom na dřevo,
tak za půl roku ten pásek svítí polovičním světlem. Je potřeba ho
chladit, tzn. zabudovat do něčeho takového:
https://www.hafele.co.uk/shop/p/discontinued-items/loox-led-2013-2015-aluminium-profile-recess-mounting/81205/10020

Používám teď pásky s LED SMD5050, a ty zatím svítí už asi rok v ALU
profilu bez problému, stále stejným svitem.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora